Tuesday, January 21, 2014

בלוג יצירתי מכל מה שיש לי

לפני שעזבנו את הארץ עברתי בסריקה איטית וכואבת על כל החפצים שאספתי עם השנים. גיליתי שיש לי מלא זבל שאני לא אתגעגע אליו; בגדים שבחיים לא לבשתי, מלא פיצ'עפקעס שתמיד חשבתי שאעשה איתם משהו.
חבריי ומשפחתי דאגו שמא אקח יותר מדי דברים. הם צדקו - כשהגענו לפה ופרקתי את כל 53 הארגזים, יצא שעשיתי סינון נוסף. כל בגד עם פגם או שלא לבשתי מלא זמן עבר לשני הארגזים שאתם רואים בתמונה, עם הבטחה: 
אם בתוך שנה אני לא מגיעה לתקן/לשנות את הבגדים, הם כולם הולכים לתרומה. 

אז ככה הגעתי למטרה עליונה שנתית ויצירתית, והיא לקחת את כל מוצרי היצירה שהבאתי איתי לבוסטון ולעצב אותם מחדש לכדי משו שימושי, בהתבסס על כמה חוקים:
1. אהיה חייבת לעצמי להעלות לבלוג כל שבוע משהו אחד שעשיתי וככה אוכל לשתף אחרים ברעיונות מוזרים תוך כדי שאני אולי מועילה במשהו או למישהו.
2. הדברים שאכין יוכנו ממוצרים שגם ככה יש לי בבית. אין לקנות חומרים חדשים (למעט כלי עבודה ותוספים שחסרים לי לפרוייקט מסויים).




No comments:

Post a Comment